October 5, 2018 aktuelno Nema komentara

Javno preduzeće za nacionalne parkove Crne Gore na čelu sa direktorom JPNPCG Elvirom Klicom dobilo je značajno priznanje BRAND LEADER AWARD 2018 – Lider u oblasti  upravljanja, očuvanja i održivog razvoja zaštićenih prirodnih vrijednosti jugoistočne Evrope, nagradu iz oblasti turizma na regionalnoj 8. Biznis konferenciji –  „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2018”, koja se pod institucionalnim pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije,  održala 3. oktobra 2018. godine, u Sava centru u Beogradu.

Tim povodom, na svečanosti dodjele nagrada, direktor Klica se zahvalio svima onima koji su u vrijednostima crnogorskih nacionalnih parkova, kao i u kontinuiranim aktivnostima JPNPCG prepoznali poseban doprinos regionalnom turističkom održivom razvoju:

„Nagrada „Brand Leader Award“ je od izuzetne važnosti za promociju ne samo JPNPCG, već i Crne Gore u cjelini, jer se ovim putem skreće pažnja javnosti regiona upravo na crnogorska zaštićena područja, prvenstveno nacionalne parkove, koji u kontinuitetu unaprjeđuju svoj rad i nastoje da u saradnji sa Vladom Crne Gore, institucijama i organizacijama očuvaju postojeće i ujedno promovišu nove vrijednosti, kako za sadašnje, tako i za buduće generacije“, istako je Klica u svom obraćanju.

U okviru panela na temu „Destinacije zdravlja, ljepote i jedinstvenog doživljaja“, predstavnici JPNPCG govorili su o značaju promocije crnogorskih nacionalnih parkova na evropskim emitivnim tržištima. Tom prilikom direktor Elvir Klica je istakao da je razmjena iskustava i unaprjeđenje saradnje sa zaštićenim područjima regiona i Evrope, kao i predstavnicima turističke privrede doprinosi, između ostalog, efikasnijoj promociji autentične turističke ponude, ublažavanju sezonalnosti, kao i diversifikaciji turističkog proizvoda zasnovanog na netaknutoj prirodi i aktivnom odmoru.

„Uz razvoj turističke infrastrukture zasnovane na principima održivog razvoja, osmišljavanje raznovrsnije turističke ponude u saradnji sa resornim ministarstvom, NTO CG i lokalnim turističkim organizacijama i agencijama, kao i uz čvršću regionalnu saradnju, očekujemo efikasniju promociju ukupnih vrijednosti crnogorskih nacionalnih parkova na najznačajnim regionalnim i evropskim tržištima‟, saopštio je Klica. Takođe je istakao da su „izvornost, ljepota i netaknuta priroda crnogorskih nacionalnih parkova, uz raznovrsnu turističku ponudu, jedan od glavnih motiva posjete Crnoj Gori”.  

Osim učešća na Panelu, predstavnici NPCG su imali niz sastanaka sa institucijama i organizacijama iz sektora turističke privrede zemalja regiona, kao i zemalja udaljenih destinacija,  u cilju razmijene iskustva i postizanja dogovora sa potencijalnim partnerima.

Nekoliko stotina najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice jugoistočne Evrope okupilo se na Konferenciji sa zajedničkim ciljem koji je fokusiran na prepoznavanje novih mogućnosti za povećanje prihoda turističkog tržišta Jugoistočne Evrope, nove oblike povezivanja i pozicioniranja regiona kao jedinstvenog turističkog tržišta sa posebnim akcentom na promociju prioritetnih turističkih destinacija, jačanje identiteta turističkih ruta regiona, privlačenje turista sa dalekih emitivnih tržišta i stimulaciju receptivnog turizma.

PR Služba

Written by Anes Lekic